Card making kursus

Hmm,- det er ved at være noget tid siden, jeg har været inde på bloggen med lidt nyt. Men intet nyt er som bekendt også mange gange godt nyt ;o). Siden sidst er der kommet en forespørgsel på, om jeg evt. kunne tænke mig at holde et kursus i 'det at lave invitationer og diverse kort'. Jeg ELSKER det jo(!), men har aldrig prøvet det før. Så inden jeg bare lige sagde 'Ja tak', bestemte jeg mig for at ville holde et lille lørdags-mini-kursus herhjemme for nogle veninder. Deres feedback og min egen oplevelse af at 'være på', vil så være med til at præge min beslutning om et 'Ja tak' eller et 'Nej tak'. Så noget af tiden er derfor gået med bl.a. at forberede mig på dette lille mini-kort-kursus, som jeg holder på lørdag (29/10-2011). Jeg glæder mig helt vildt, men er faktisk også en smule skræmt ved tanken om evt. ikke at kunne give dem ét eller andet med hjem, som de efterfølgende vil kunne bruge, når der lige skal laves en fin hilsen på papir. Nå, vi får at se. Det er som sagt på lørdag, og jeg glæder mig ;o)

I første omgang er kortene herunder tilføjet min inspirationskasse...Som i forvejen er fyldt til bristepunktet med foregående års kortproduktioner :o)


Har simpelthen haft de sødeste card making kursister på visit idag! Det har været en sand fornøjelse, og jeg glæder mig allerede til næste gang. Den gejst og iver for at lave noget nyt gjorde mig bare SÅ glad! Begejstringen over egne evner, når noget nyt og uprøvet lykkedes, var fantastisk at iagtage! Indimellem var koncentrationen hos alle så stor, at der var helt stille...Ikke så tit det sker, når en flok kvinder er samlet ;o)


Kommentarer