tirsdag den 5. marts 2013

(F)lag på (f)lag

Når jeg laver kort, er det sjældent, jeg sniger mig op på mere end tre lag.
- Hér er jeg oppe på seks (f)lag!

Jeg fik en ny Sizzix 'banner'-skabelon idag, og prøvede at lave et kort ud fra dén, som er vist på bagsiden af pakken. Jeg kan godt se, at mit kort mangler lidt finish,- men nu gik det i første omgang ud på at få lavet 'ét eller andet' og at overvinde 'skrækken' for for mange lag.

Med ønsket om en dejlig tirsdag aften.
Kærlig hilsen Anette





2 kommentarer:

  1. Det ser flot ud, må jeg sige:-)

    Hilsen Liza

    SvarSlet
  2. Mange tak skal du ha' Liza.
    Iaftes fløj tiden også bare,- var helt opslugt at at prøve noget nyt :o)
    God aften. Hilsen Anette

    SvarSlet

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.