Layout udfordring hos Panduro - Sweet 11


På mandag fylder vores dejlige datter 11 år - som tiden flyver! Billedet af hende, som jeg har brugt hér er fra en rigtig dejlig og varm sommerdag sidste år, hvor vi fejrede én af kusinernes fødselsdag på Himmelbjerget. Skøn dag og skønt billede af vores super skønne datter :-*


I forbindelse med hendes fødselsdag har jeg lavet dette layout og deltager samtidig i konkurrencen om et gavekort til Panduro Hobby på 200 kr. Opgaven lød ganske kort: Lav et layout med mindst 3 lag. - Og det skulle der nok være hér ;o)

Linket til udfordringen og de andres bidrag kan ses hér.

 
 
 

 
 
Update 10. maj 2013: Layoutet vandt i Panduro Hobbys udfordring ;o)

Med ønsket om en rigtig dejlig onsdag.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.