Sketchy Colors challenge #164 - fødselsdagskort til en kær kollega

 
I eftermiddag har jeg siddet og hygget mig med at lave et fødselsdagskort til en kær kollega.
Kortet er lavet ud fra skabelonen herunder (Sketchy Colors #164) og er at finde som bidrag nummer 7 på siden :o).
 
 
Det er et dobbeltkort i højformat og måler 14,5x14,5cm.
Det mønstrede karton er fra den MEGA lækre designblok fra Tim Holtz, som jeg købte for det gavekort, jeg vandt ifm en layout udfordring hos Panduro Hobby forrige uge.


 
'Happy birthday'-stemplet og det lyse karton, som selve kortet er lavet af, er fra Søstrene Grene.

 
Med ønsket om en rigtig dejlig mandag aften.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. Kjempeflott kort!! Liker fargene og enkelheten ved kortet!! Smashing :)
    Tusen takk for at du deltar på Sketchy Colors sin skisseutfordring denne uken! Lykke til!
    Klem fra Jannhild

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have.
      Du ønskes en dejlig dag. Kærlig hilsen Anette

      Slet
  2. Tillykke med gevinsten, kan godt forstå du render med præmierne, de er så flotte dine kort. Sikken en heldig kollega! Endnu engang super få smukt kreeret :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Bliver helt varm i kinderne over al den ros ;o).
      Med ønsket om en dejlig dag, Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.