S-T-O-R-E stempler


Jeg glæder mig til min fridag imorgen, hvor jeg skal STOR-hygge mig med disse STORE stempler, der kom med Posten idag.

Jeg har længe ønsket mig sådan nogle store stempler, som netop har dét format, jeg typisk bruger, når jeg laver kort: KVADRATISK og størrelsen er 14,5x14,5cm.

Og via en snirklet vej igennem denne herlige blog-verden fandt jeg frem til stemplerne lige hér.

Jeg har endnu ikke prøvet at stemple med dem - trækker spændingen til imorgen, som bliver ren terapi, og vil nyde iaften, hvor jeg kan sidde og tænke STORE tanker omkring brugen af mine STORE stempler ;o).

Håber, at jeg imorgen eller i overmorgen kan vise lidt nye kort i mit yndlingsformat.
Indtil da lidt 'stemningsbilleder' ;o)

 
 


Stemplerne er gummistempler med en lidt 'fedtet' bagside, som kan klæbe på denne smarte akrylblok, der er en anelse buet således, at trykket bliver jævnt over hele fladen.

 
Med ønsket om en rigtig dejlig mandag aften.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer