Det hele til det halve - eller derunder


Jeg ELSKER, når jeg kan spare penge (ja, hvem gør ikke det?).

Igår var jeg et smut i Panduro Hobby,- egentlig efter Hama perler i bestemte farver til Amalie, der lige nu har gang i den store produktion, da min gode tilbuds-næse faldt over alle de gule skilte med 'Spar op til 70%'.

Det resulterede i dette fine indkøb af 5 lækre blokke med flotte papirer! På det samlede indkøb sparede jeg næsten 500 kr...Whau, ikke?!



Og når man elsker papir - som jeg må indrømme, jeg gør - ja, så var det med et bredt smil jeg gik ud af forretningen.

Det sjove er, at da jeg idag viste mit køb til krea-pigerne, der var forbi, ja så var der liiiiige et par stykker, der skulle afsted en lille times tid (de skulle i Panduro og spare en masse penge). Og da de kom tilbage med fyldte poser, var deres smil om muligt endnu bredere end mit igår ;o)

Herligt, når man kan få det hele til det halve eller derunder.

Med ønsket om en rigtig dejlig onsdag aften.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. Uhh elsker også bare når jeg falder over et godt kreatilbud!! Spændende at se hvad du får brugt papiret til!
    KH GItte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gitte - Ja, jeg ved det heller ikke helt endnu. Men det er HELT sikkert, at jeg nok skal få dem brugt ;o).
      Ha' en skøn weekend. Kh. Anette

      Slet
  2. De ser lækre ud de blokke du fik købt. Dejligt med gode tilbud. :-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gitte - Jamen, jeg smiler også endnu :o)
      Jeg KAN bare ikke gå forbi noget lækkert papir. Og når der så ovenikøbet er tilbud på det...pyyyyh :o).
      Ha' en rigtig dejlig weekend. Kh. Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.