onsdag den 31. juli 2013

Det hele til det halve - eller derunder


Jeg ELSKER, når jeg kan spare penge (ja, hvem gør ikke det?).

Igår var jeg et smut i Panduro Hobby,- egentlig efter Hama perler i bestemte farver til Amalie, der lige nu har gang i den store produktion, da min gode tilbuds-næse faldt over alle de gule skilte med 'Spar op til 70%'.

Det resulterede i dette fine indkøb af 5 lækre blokke med flotte papirer! På det samlede indkøb sparede jeg næsten 500 kr...Whau, ikke?!



Og når man elsker papir - som jeg må indrømme, jeg gør - ja, så var det med et bredt smil jeg gik ud af forretningen.

Det sjove er, at da jeg idag viste mit køb til krea-pigerne, der var forbi, ja så var der liiiiige et par stykker, der skulle afsted en lille times tid (de skulle i Panduro og spare en masse penge). Og da de kom tilbage med fyldte poser, var deres smil om muligt endnu bredere end mit igår ;o)

Herligt, når man kan få det hele til det halve eller derunder.

Med ønsket om en rigtig dejlig onsdag aften.
Kærlig hilsen Anette

4 kommentarer:

  1. Uhh elsker også bare når jeg falder over et godt kreatilbud!! Spændende at se hvad du får brugt papiret til!
    KH GItte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gitte - Ja, jeg ved det heller ikke helt endnu. Men det er HELT sikkert, at jeg nok skal få dem brugt ;o).
      Ha' en skøn weekend. Kh. Anette

      Slet
  2. De ser lækre ud de blokke du fik købt. Dejligt med gode tilbud. :-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gitte - Jamen, jeg smiler også endnu :o)
      Jeg KAN bare ikke gå forbi noget lækkert papir. Og når der så ovenikøbet er tilbud på det...pyyyyh :o).
      Ha' en rigtig dejlig weekend. Kh. Anette

      Slet

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.