Heidis Kreative Hule - Kortudfordring i august


Så er der lavet endnu et kort. Denne gang til kortudfordringen i august hos Heidis Kreative Hule.

Skitsen ser ud som vist herunder.
 
Og kortet ser således ud:
 
 
Kortet er i formatet foldet A4.
Papirerne, der er anvendt, er en skøn blanding fra Søstrene Grene samt mit røverkøb i Panduro Hobby.

Alle kanter er sværtet med to forskellige Distress Ink fra Tim Holtz: Først 'Old Paper' og dernæst 'Vintage Photo'.

Den ovale die er fra Marianne Design og købt hos Hobbyboden.
De grønne grene m/blade er en gammel sag fra Sizzix.
Blomsten er hjemmelavet med et fantastisk Nellie Snellen punchværktøj købt hos Heidis Kreative Hule.
De små tags er lavet med en MEGA punch fra Panduro Hobby. Det er mellemstørrelsen, der er anvendt.
'Tungerne' forneden på de bagvedliggende, rosa 'bjælker' er lavet med 'Scallops' edge die fra Sizzix (Tim Holtz).
Teksterne er fra et skønt stempelsæt fra Verve Stamps. Jeg må indrømme, at stemplerne fra dem er nogle af de bedste, jeg nogensinde har anvendt. Kan klart anbefale deres stempler (Pssst...og de har udsalg i hele august måned!).

Lige et par close-ups af kortet.





 
PS! Skulle du selv have lyst til at være med i samme kortudfordring, så gå ind på facebook og deltag. Klik hér.
 
Med ønsket om en rigtig dejlig lørdag aften.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. Svar
    1. Mange TAK skal du have Anja.
      Jeg kan se, du også har annonceret en udfordring hos dig. Kunne være, jeg skulle sætte hovedet i blød til noget kreativt dér ;o).
      Ha' en rigtig dejlig søndag.
      Kh. Anette

      Slet
  2. Rigtig flot kort du har lavet.

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 TAK skal du ha' Gitte.
      Rigtig god søndag aften.
      Kh. Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.