Lidt farvet til væggen


 
Én af de skønne ting ved blog-verdenen er, at man får lov at se mange af de spændende ting og sager, andre bloggere sysler med. For 1 måneds tid siden så jeg, at Nola fra 'Lidt enkelt...og en del mere' havde lavet et flot og farverigt print, som jeg simpelthen ikke kunne stå for. Jeg tillod mig at spørge, om det var muligt at købe ét. Og sørme...da vi kom hjem fra 1½ uge i sommerhus, lå der et fint og flot print i vores postkasse!

 
Printet er nu blevet indrammet i glas med pas partout omkring i en 3cm dyb træramme. Selve printet måler 16x16cm. Med ramme måler det 31x31cm. Jeg synes, det ser rigtig godt ud og er super glad for det.
 
Endnu engang 1000 TAK Nola.

Indramningen er lavet hos Galleri Bonne i Herning.

Med ønsket om en rigtig dejlig tirsdag.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. Det ser da fint ud. Og det glæder mig at kunne glæde dig :-D Ja, blogland er en forunderlig verden.

    Rigtig dejlig aften :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Nola - endnu engang 1000 TAK.
      Også en dejlig aften til dig.
      Kærlig hilsen Anette

      Slet
  2. Hvor var du heldig Anette :-) Jeg var (og er) osse helt vild med farverne Nola havde sat sammen. Ser super godt ud i rammen også!! Go weekend Anette.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne-Mette
      Ja, jeg føler mig faktisk også som lidt af en heldig kartoffel :o)
      Jeg synes også, det ser godt ud med glas og ramme omkring.
      Også en rigtig dejlig weekend til dig og dine. Kh. Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.