Bryllupskort til naboerne


Vores naboer skråt overfor skal giftes imorgen, og nogle af de andre naboer var så flinke lige at lave en indsamling til en gave til morgendagens brudepar...Og jeg kunne da hurtigt lave et bryllupskort med en tekst indeni ;o)

Kortet er lavet i A5 str og lavet af offwhite karton fra Panduro Hobby (nederst 'orange peel' og ovenpå 'canvas structure'). Bjælkerne med 'snipper' er lavet fra en af de blokke, jeg fik til under halv pris under sommerudsalget hos Panduro Hobby.

Teksten er stemplet med stempler fra Verve Stamps. Sværten er 'Walnut stain' købt hos Hobbyboden. Labelen er lavet med dies fra Taylored Expressions. Kanterne er sværtet med 'Pumic stone' købt hos Heidis Kreative Hule. Perlemorshjerterne er købt hos Dansk Papirvare i Silkeborg for adskillige år siden (men det kunne jo være, at de stadig var i deres sortiment).


 
 
Med ønsket om et rigtig dejligt bryllup for naboerne imorgen og en dejlig weekend til dig.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. såååå flot og smukt kort

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha' Pia.
      Ha' en dejlig tirsdag.
      Kh. Anette

      Slet
  2. Mange tak skal du ha' Inge.
    Ha' en dejlig tirsdag.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  3. Åhh, endnu et smukt kort fra din hånd. Hver gang jeg besøger din blog får jeg sådan en lyst til at producere kort. Tror julekortene i år skal være fra min hånd.
    God aften
    Karen.
    Ps. Kig forbi hvis du har lyst til at lege med i en give away...

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 TAK skal du have søde Karen. Det er jeg da utrolig glad for at høre. Jeg er sikker på, at dine hjemmegjorte julekort vil bringe ekstra hygge i stuerne. Vil glæde mig til evt at se dem på din blog. Ja tak,- jeg skal da helt sikkert se, hvad du har gang i med den giveaway. Vi ses på 'Hottentotten' ;o).
      Ha' en god aften. Kh. Anette

      Slet
  4. Hvor er det smukt, og så personligt. Det må enhver da blive mega glad over. Så skønne kort :-)
    Rigtig god uge til dig Anette :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 TAK kære Nola. Sådan en dejlig kommentar gør altid dagen glad. Jeg prøver altid at tilpasse kortene de enkelte modtagere, så det ikke 'bare' er et kort. Så bliver det både mere personligt...og mere udfordrende for mig at lave ;o).
      Også en rigtig dejlig uge til dig Nola.
      Kh. Anette

      Slet
  5. Jamen altså, så smukke kort, du er en sand mester i kort til enhver lejlighed. Super flot arbejde og håber brudeparret havde en fantastisk dag - Tusind tak for inspirationen og ha en smuk aften, kh Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 TAK søde Mette.
      Du er jo selv så god til at øse af din inspiration - tak for det. Har lige været inde og kigge på din pendant med den knyttede 'abehånd' på stofledningen. Tricket med perlen indeni skal prøves af.
      Ha' en skøn weekend. Kh. Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.