'Happy days' - Print dit eget mønstrede papir


Kortet hér er udelukkende lavet med mønstret karton, som jeg selv har printet ud fra den disc, der fulgte med dette blad.



Fantastisk disc med en hel masse lækre print (baggrunde, tags, knapper, rosetter, badges, kapsler, vector grafik m.m.), som du kan benytte kvit og frit igen og igen. Jeg er helt vild med de farver og mønstre, som alle er fint afstemte til hinanden.
- Der er sådan en glad sommerstemning over både farver og mønstre...Herligt!



 
Til kortet er der brugt Martha Stewart borderpunch, Spellbinders scallops dies, Sizzix circle dies, Sizzix Elisse tag die, rød/hvid twine samt 'Frayed burlap' distress ink.

Jeg har faktisk lavet et tilsvarende kort - dog med noget andet karton i nogle helt andre farver. Dét kort er tilmeldt december måneds kortudfording hos Heidis Kreative Hule (facebooksiden).

Skitsen ser sådan ud:


Og kortet ser sådan ud:


 
Til kortet er der brugt karton fra Maja Design, Sizzix embosslits die (snefnug), Sizzix Elisse tag die, Martha Stewart borderpunch, perlemorsfarvet halvperle, grov jutesnor, stempel fra Vilda Stamps samt 'Walnut stain' distress ink.

Begge kort er lavet ud fra samme skitse,- men med valg af forskelligt karton, er det alligevel også to meget forskellige kort, der er kommet ud af det.



 
Selvom jeg ELSKER julen og alt, hvad der hører med der, så kommer der ikke flere julestemningskort fra mig iår - nu står den snart på nytår, Valentines dag, påske, forår og alt muligt andet, der vil være lyst og lækkert. Og med 'Happy days' kortet, er jeg allerede lidt på vej, ikke? :o).

Med ønsket om en rigtig dejlig søndag.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. Svar
    1. Mange TAK skal du ha' Gitte :o).
      God søndag aften til dig og familien.
      Kh. Anette

      Slet
  2. Svar
    1. Mange TAK skal du ha' Karina.
      Ønsker dig et rigtig godt nytår og tak for dine altid søde kommentarer hér på bloggen.
      De bedste hilsner, Anette

      Slet
  3. To smukke kort... flot design

    Ønsker dig et rigtigt godt nytår!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du ha' kæreste Lissy.
      Et rigtig godt og lykkebringende nytår til dig og dine.
      Kærlige hilsner, Anette

      Slet
  4. Hej Anette, hyggelig side du her har :-)
    Men må jeg spørger dig hvor du køber bladene.. ?
    Kh. Sus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sus - 1000 TAK skal du ha' ;-)
      Bladet har jeg købt via dette link: http://www.heidiskreativehule.dk/produkter/164-blade-boeger-haefter/2500-creativity-magazine---issue-42-novdec-2013/.
      Rigtig god fornøjelse med det, hvis du får det anskaffet (jeg kan se, bladet stadig kan fås).
      Ønsker dig en dejlig søndag, og tak fordi du kiggede forbi.
      Kh. Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.