Tags kort - flere røverkøb og fødselsdagsgaver prøvet af


Jeg har fået udvidet min 'bestand' af stempler, værktøj og skabeloner den seneste 1½ månedstid. Dels pga et fantastisk MEGA sale hos Sizzix, hvor der var besparelser på op til 85% på en pæn bunke varer, som jeg 'ikke kunne leve uden' og dels fordi jeg til min fødselsdag forrige mandag var så super heldig at få endnu flere lækre, stempler og skabeloner i gave fra mand og børn. Jeg er i mere end én forstand en heldig kartoffel ;o).

Så lige siden, har det kriblet (endnu mere end normalt) for at lave kort af forskellig art.
I søndags tog jeg billeder er de forskellige kort, og idag er det blevet tid for at vise disse to tags kort.

Begge er de lavet med denne skabelon og dette papir.

 
 
 
 
Sommerfuglene er lavet med disse to skabeloner: Stor og lille.
Stemplet er dette her. Kanterne er sværtet med 'Old paper'. Hjørnerne er rundet med en hjørnepunch, der i sin tid er købt som en 3-styk pakning hos Panduro Hobby. Jeg kan ikke finde den på deres hjemmeside...sorry :o(.
 
 
Rosen er lavet med embosslit die fra Sizzix. Den har efterfølgende fået noget klar sværte og ditto embossingpulver og efterfølgende en tur med varmepistolen.
Stemplet er fra Panduro Hobby. Kanterne er sværtet med 'Walnut stain'.
 
 


Med ønsket om en rigtig dejlig torsdag.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. Så søde tags i dejlig sarte forårsfarver, den tag die er simpelthen uundværlig også fordi den kan stanset i tykt karton og andre materialer og hvis du rykker den lidt ind i siden kan du lave dobbelt kort men det ved du sikkert alt om , den bliver du super glad for sikke dejlig gave
    Ønsker dig en dejlig dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK skal du ha' søde Pia.
      Ja, den er nemlig nærmest uundværlig. Brugte den sidste år til julekort til min mands kunder: http://happymadedk.blogspot.dk/2013/12/julekort-til-tmrerfirmaet.html
      Ønsker også dig en rigtig dejlig dag.
      Solen har skinnet fra en skyfri himmel hér i Herning, så jeg startede min fridag med en gåtur...herligt :o)
      Kh. Anette

      Slet
  2. LÆkkert med stempler og super smukke tags du har fået lavet.

    God aften!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK skal du ha' søde Lissy.
      Ja, jeg elsker at stemple og sværte. Synes, det er så hyggeligt at sysle med.
      Ønsker dig en rigtig dejlig solskinsdag.
      Knus, Anette

      Slet
  3. Flotte Tags, du har lavet.
    Tillykke med dit nye legetøj.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK skal du ha Karina.
      Ja, det er skønt med nyt grej.
      Ønsker dig en dag fyldt med sol - den skinner i hvertfald rigtig flot i Herning :o).
      Kh. Anette

      Slet
  4. Sødeste Anette....stort tillykke med fødselsdagen (omend en temmelig stor smule forsinket) Hmmmm...... årrrhhhh nye lækkerier at afprøve og lege med. mixe og matche - total herligt!!! Hvor har du fået lavet ,ange fine ting, mens jeg har haft "stikket trukket". Go' "lille-fredag" og weekend når den tid kommer! (der er forår i luften...aaahhhh)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 TAK søde Anne-Mette :o). Uanset hvornår er det altid DEJLIGT at få en hilsen.
      Ja, det er så skønt med en masse nye krea-sager. Så mærkes det næsten endnu tydligere, hvordan det kribler og krabler for at få produceret og prøvet en masse af. Det er jo ligefør, man kan gå helt i selvsving bare ved tanken ;o)
      Jeg nyder mine onsdags fridage i stor stil, hvor jeg bl.a. kan være kreativ. Idag er jeg så heldig, at der lige om lidt kommer en krea-veninde forbi. Så skal der hygges og udveksles gode idéer ;o).
      Jeg kender godt behovet for lige at være lidt mindre 'på'. Synes også, det er vigtigt, at det gøres, hvis det er dét, der er brug for. Det skulle jo gerne være både hyggeligt og fornøjeligt at være 'herinde'.
      Og ja, der nærmest forår i luften. Det titter frem alle steder fra jorden og på grenene...såååå skønt ;o).
      Ønsker dig en rigtig dejlig onsdag.
      Knus, Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.