Long time - no see




Det er ALT for længe siden, jeg har fået blogget eller været på visit hos jer andre i Blogland. Men der ER altså puls og alt er vel :o).
 
Siden sidste indlæg er jeg startet på mit nye arbejde hos Kvik i Vildbjerg, været på ferie på Kreta med familien og har føjet endnu et medlem til familien. En skøn brun labrador. Så krea-tiden har naturligvis ikke været helt den samme som tidligere ;o).
 
Lidt er der dog lavet. Herunder lidt billeder. 
 
Mit bidrag til september måneds kortudfordring hos Heidis Kreative Hule
 
Ganske få billeder fra en skøn, skøn tur til Kreat i uge 38
 
 
Vores nye familiemedlem
 
 
Forslag til bryllupsinvitationer
 
 
 
 
På snarligt gensyn!

Med ønsket om en rigtig dejlig søndag.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. Dejligt at se dig tilbage. Skønne kort. Fine feriebilleder og sikke en nuttet hundehvalp.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK skal du ha' Gitte :o).
      Dejligt lige at komme 'ud' igen.
      Ønsker dig og dine en dejlig uge.
      Kh. Anette

      Slet
  2. Dejligt at se dig igen... og sikke skønne kort du viser. Dejlige billeder fra ferie og af den nye familie medlem


    Ha en god aften

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK skal du ha' søde Lissy.
      Ha' en rigtig dejlig aften - vi ses på bloggen igen imorgen :o).
      Knus, Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.