DT-bidrag til ny udfordring hos Card and Scrap


Så er der atter en ny udfordring hos Card and Scrap. Denne gang er udfordringen 'Brug påske- eller forårsfarver'. Upload dit bidrag hér senest d. 14. april kl. 20:00 og vær med i konkurrencen om fine præmier.

Jeg ved ikke, hvad man kalder den slags kort, jeg har lavet. Men det kan foldes ud og bag ægget på forsiden, gemmer der sig en tilsvarende figur, hvor jeg har skrevet en hilsen til modtageren.
Billederne herunder viser, hvad jeg prøver at forklare ;-).




Alt papiret er digitale downloads.
Blomsterne er lavet med denne die. Efterfølgende fået et lille buk på hvert blad for at give lidt dybde. Toppet med en halvperle og endelig sværtet med Frayed burlap.
Fjerene er fra et sæt med stempel og die - jeg har længe været pjattet med fjer, selvom jeg synes, de kan være svære at bruge, så det ser pænt ud. Øvelse gør mester - og jeg øver stadig ;-). Farverne på fjerene er Shabby shutters og Iced spruce.
Tekststemplet er fra Scrapper, som er én sponsorerne hos Card and Scrap, som kortet er lavet for.
Alle kanter er sværtet med Frayed burlap.

Herunder lidt flere billeder af kortet, der blev givet med en lækker kurvfuld chokolade fra Frellsen til én af mine leverandører, som jeg var på visit hos i fredags.





Med ønsket om nogle rigtig dejlige påskedage.
Kærlig hilsen Anette



Kommentarer

  1. Svar
    1. Mange TAK skal du ha' Karina.
      Ønsker dig en skøn ny uge.
      Kh. Anette

      Slet
  2. Svar
    1. Mange TAK skal du ha' Karina.
      Ønsker dig en skøn ny uge.
      Kh. Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.