DT-bidrag til udfordring #102 hos Card and Scrap


Så er der atter en ny udfordring ude hos Card and Scrap. Denne gang er temaet 'Brug blomster'.
Mit bidrag denne gang er et kort i A6 størrelse. Et format jeg ikke plejer at lave kort i.

Det mønstrede karton er fra Maja Designs nye serie, Summer Crush, som jeg har forelsket mig i.
Kartonen er blevet embosset med Splatter stempel, Versa Marks watermark ink og Detailed Gold embossingpulver fra Stampendous. Kanterne er revet med Edge Scraper fra Panduro Hobby. Efterfølgende har de fået en omgang med Frayed Burlap.

'Hello' er udstanset i et større stykke karton, som jeg har pulverembosset med ovenstående (watermark ink og embossingpulver) og efterfølgende stanset diverse tekster, sommerfugle osv. i som jeg ofte anvender som detaljer. Die'en er fra Mama Elephant.

Den ornamenterede cirkel er cut-outs i pap naturfarvet pap fra én af vores søde sponsorer, Wycinanka. Alle kanter på cirklen er distresset med Walnut Stain.

Blomsterne er fra Panduro Hobby. De har alle fået en omgang med min Wink of Stella brush (clear), som jeg synes er rigtig god til lige at give et ekstra pift.
To af blomsterne har fået et perlemorshjerte i midten for at give kortet et lidt romantisk præg.

Herunder lidt detaljer af kortet, som også er mit sidste i denne omgang for Card and Scrap.
Jeg har i længere tid forsømt mine søde gæster hér på bloggen. Både med kommentarer og nye og inspirerende indlæg...og ikke mindst besøg rundt hos alle jer, der er så søde at kigge inden for hos mig.







Med ønsket om en rigtig dejlig onsdag.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. Svar
    1. Mange TAK skal du ha' søde Gitte.
      Dejlig onsdag aften til dig og dine.
      Kh. Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.