Statement kort


For nogle måneder siden købte jeg 2 stempelsæt fra Lili of the Valley. Henholdsvis 'Just to say' og 'Congratulations'. Jeg tænkte, at de var nemme at bruge, når der lige skulle laves et kort, der var 'smart-i-en-fart'. Teksterne synes jeg er grafisk lækre. De er ikke 'for pæne', da de ser slidte ud (så det er ikke dårlig stempling :-) ). De kan fint bruges alene (som jeg har gjort her i indlægget). Men fordi de er så enkle, vil de også sagtens kunne peppes op.

Kortbasen er endnu engang disse her fra Heidis Kreative Hule.

De enkelte farver, som er anvendt til kortene, finder du under det enkelte kort herunder.










Endnu engang har jeg haft stor glæde af min MISTI. Netop når der ikke er en hel masse andet på et kort, ses det meget tydeligt, hvis man stempler skævt. Med MISTI'en har jeg kunnet placere mit stempeltryk lige akkurat, hvor jeg gerne ville have det.

Stemplerne 'True Love' og 'To have and to hold' vil fint kunne anvendes ifm. Valentines Dag og bryllupsinvitationer og-/eller lykønskningskort ifm. bryllup/bryllpsdag.

Med ønsket om en rigtig dejlig torsdag.
Kærlig hilsen Anette



Kommentarer

  1. Hvor er de lækre! Enkle og eksklusive 😄. Må vise lige have nærstuderer den der misti 😉. God dag til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK skal du ha' Jette.
      Jeg kan kun anbefale den varmt :o).
      Rigtig god dag til dig også.
      Kh. Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.