Hello Lovely

I december måned deltog Happymade i kalenderlegen hos Kort og scrap inspiration (gruppe på Facebook) som én af sponsorerne. Jeg (Happymade) 'gemte mig bag lågen' hhv. den 17. december og den 24. december. Begge gange med produkter fra Concord & 9th. Et super lækkert mærke, som jeg (med en enkelt produktundtagelse) p.t. er eneforhandler af i Danmark.
(Det er Concord & 9th, der står bag det super populære die sæt til at lave juletræer og kranse med. I skrivende stund er der 1 sæt tilbage i webshoppen. Og jepsen,- der kommer flere igen efter nytår ;-) ).

Sættet 'Hello Lovely' er jeg helt vild med. Det er så smukt. Enkelt og alligevel smækfyldt med detaljer. Og nu hvor der er ro på i juledagene (manden læser, børnene spiller og 'snapper' med venner...og hunden snorksover) har jeg set mit snit til at være lidt kreativ ;-).
Som man kan se på dette kort, er jeg blevet godt inspireret af Concord & 9th's idéforslag. Men der er absolut mange andre og fine mulighed med dette stempelsæt.

Herunder materialelisten - efterfulgt af et enkelt billede af kortet.

'Morning frost' fra 'Warm Gray' stempelsværte fra Altenew.
'Blush' og 'Rouge' fra 'Red Sunset' stempelsværte fra Altenew.
Detailed Gold embossingpulver fra Stampendous.
'Watermark Stamp Pad' fra VersaMark.


Med ønsket om en rigtig dejlig 2. juledag.
Kærlig hilsen Anette


Kommentarer

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.