De små detaljer, kontraster, guld og fine kanter


Selvom jeg er glad for at lave simple - og 'smart i en fart' kort - så er jeg også vild med projekter, hvor der er små detaljer og kontraster, som lige kan fange øjet. At jeg ELSKER at stemple og også ELSKER at lave noget med (guld-) embossing, er vist heller ikke længere nogen hemmelighed ;-).
Det tag jeg har lavet i dag, har lidt af det hele.

Papiret er printet - og selvom det er fint i sig selv, har det fået lidt struktur med guldembossing.
Selve tag'et er stanset ud og har et smukt hulmønster langs alle kanter.
De to runde labels har et smukt 'korsstings' mønster langs kanten - virkelig fint, synes jeg.
De små dråber af Nuvo Jewel Drops ligner små glasperler.
Og sammen med alt det fine, står den naive skrifttype i tekststemplet i god kontrast.




Materialeliste:
Kortbase
Mønstret papir (pt. udsolgt, men kommer på lager igen).
Vellum
Tag die
Cirkel dies med 'korssting'.
Tekststempel
Baggrundsstempel med struktur er fra gemmerne, men disse ville være super gode alternativer.
Embossingsværte
Guldfarvet embossingpulver
Nuvo Jewel Drops (Strawberry Coulis, Rosewater og Grey Mist)
Dobbeltklæbende tape
Stempelværktøj
Varmepistol

Herunder lidt flere billeder af tag'et.




Med ønsket om en rigtig dejlig lørdag.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. Det er så smukt og elegant ....flot effekt med guld embossingen

    Ha en dejlig dag, knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK søde Lissy :-*
      Rigtig dejlig mandag til dig.
      Knus, Anette :)

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.