Følg dine drømme



Så blev det min tur til at lave mit første blogindlæg hos Design Team Happymade.
Tak fordi jeg må være en del af et fantastisk team. 
Jeg indleder med et enkelt kort hvor netop Anette for et år siden fulgte hendes drømme og har allerede nu fejret 1 års fødselsdag med shoppen.



Kortet er 15x15 cm.


Jeg har flosset kortet i kanten og revet lidt her og der.
Et meget enkelt og hurtigt kort at lave.



Til kortet har jeg anvendt følgende materialer:


Kortbasen er 15x15 cm og til denne har jeg anvendt:





EKSEMPEL:

For at variere stemplet kan man sagtens blande farver 
her har jeg valgt at bruge 3 brændte farver, blot til at give Jer
inspiration til at bruge stemplet på flere måder.  



Rigtig god dag allesammen og god fornøjelse, tak fordi i kiggede med.

Jonna Helmin





Kommentarer

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.