Julekrans med 'krusedulle' cirklen og 'old school' drops ;-)


Jeg fik lige denne idé med krusedulle cirklen, som jeg lavede for Dixi Craft. Tænkte, at den kunne bruges som julekrans. Ja, det er jo ikke ligefrem den store opdagelse, jeg har gjort mig. Men skulle altså lige se, hvordan den ville tage sig ud som krans og ikke 'bare' som den ramme, den oprindeligt var tiltænkt at være.
...Og når jeg nu kommer til at kigge på kortet med alle de små dots her på skærmen, tænker jeg også, at den ville kunne bruges ifm. et rum-tema. Alle stregerne er de baner, som planeterne suser rundt i, og de små dots i forskellige størrelser, kunne så gøre det ud for planeter.
Så skal man evt. bare lige tilføre dette stempelsæt med den søde lille rummand? Var det ikke en idé?

Nå,- det var blot tanker...

Kortet er piv-enkelt.
Kortebasen er fra et sæt med tilhørende kuverter.
Cirklen er stemplet to gange i to forskellige grønne farver (Fern Green og Northern Pine).
Efterfølgende har jeg hældt transparent embossingpulver over og smeltet det med varmepistolen.
Derefter er teksten stemplet med sort sværte (Jet Black).
Endelig er der sat dots af den 'gammeldags' slags, som er svagt buede, flade på bagsiden og selvklæbende ;-)
Dots'ene kunne også erstattes af den nye slags dots - Nuvo Drops i farven Autumn Red.

I dag hvor lyset ikke er det allerbedste, har jeg endelig prøvet de små ring lights af, som jeg købte hos Flying Tiger Copenhagen i sidste uge (50kr. pr. stk og med 3 lysstyrker). Og jeg synes umiddelbart, de gør det fint. Meeeen, jeg kan da godt se, at én STOR ville være at foretrække (der er 2 sæt ringe på dots'ene). Men som lidt ekstra lys-hjælp på en halvkedelig dag, synes jeg, det er helt ok.




Med ønsket om en rigtig dejlig torsdag.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. super fint og lækkert enkelt kort.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK skal du ha' Dorte.
      Dejlig fredag til dig.
      Kh. Anette :)

      Slet
  2. Nogle super flotte kort, med skønne bavgrunne


    ตารางคะแนน

    SvarSlet
  3. Fede stempler du har fået lavet Anette

    SvarSlet
  4. wow !!! beautiful work :) i like your good idea ,Thanks for the inspiration!

    เว็บไซต์ดูหนัง

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.