Efterårskort i gyldne nuancer

Efteråret banker på døren og inden længe vil naturen være indhyldet i smukke farver. Jeg har ladet mig inspirere af årstiden og har lavet et kort i efterårets gyldne farvespil.

Som udgangspunkt har jeg brugt et superlækkert stempel med fjer på. For at få mest ud af stemplet, har jeg valgt at klippe det over, så jeg får 2 uafhængige fjer. Det kan virke lidt grænseoverskridende at klippe i et spritnyt stempel, men på den anden side, så giver det flere muligheder for anvendelse.


Fjermotivet er heat-embosset og jeg har farvelagt med 3 stempelpuder, som jeg først har "stemplet" over på en akrylblok og derefter lagt farverne på med vandpensel.

De små prikker på fjernene er "doodlet" på og baggrunden er lavet med diverse mists fra gemmerne. Jeg lagde lidt papir over fjerene, så de ikke blev splattet for meget til, imens jeg lavede baggrunden.

De små stykker washitape, som ses på kanterne var egentlig kun sat på for at holde dien på plads i Bigshotten, men da jeg fik fjernet dien sad de små stykker på kartonet og gav bare lige DET ekstra til kortet. Der er til slut pyntet med Nuvo Drops og pailietter.

Indeni har jeg brugt samme die og stempel. Det giver et godt helhedsindtryk, synes jeg.


Jeg har bl.a. brugt følgende materialer:
Ranger, Watercolor Paper 
Kobberfarvet karton
Neenah Desert Storm - Kraft colouring Card
Crealies die
VersaMark - Watermark Stamp pad
Embossing pulver - Stampendous Detail Black
Fjerstempel - Doodle Feathers
Sort stempeltsværte - Archival Jet Black
Sort pen til doodling
Vandpensel
Brilliance pigment ink - Galaxy Gold
Versa Magic - Sahara Sand
Versa Magic - Pumpkin Spice
Nuvo Crystal Drops - Ripened Pumpkin
Nuvo Crystal Drops - Copper Penny
Nuvo Crystal Drops - Bright Gold
Varmepistol
Anti-static pude (bruges før heat-embossing)
Big Shot


Rigtig god og kreativ lørdag til jer alle.

Jytte

Kommentarer

  1. Hvor er det flot og ja efteråret er her nu - men heldigvis en smuk kreativ lørdag :-)

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.