1. søndag i advent

Det er blevet 1. søndag i advent - og måske skal der julehygges rundt om i de små hjem. Jeg vil gerne inspirere lidt med et julekort holdt i den neutrale farveskala.



Sødt og enkelt og lavet med de skønneste materialer:
Kortbase - hvidt karton
Mønsterpapir - My Faverite Thnings, Gray and White Basics 6 x6 paper pad og
Studio Light, Frosen Forest 6x6 paper pad
Vellum (jeg bruger Stazon til at stemple på vellum)
Stempel, Anettes smukke ovale sæt - Dixi Craft, stamp0098
Die - Crealies, CLSet36, blomster
Sværter - Versa Mark Watermark stamp pad og Stazon, Jet Black
Embossingpulver - Stampendous, Detail Gold
Nuvo Crystal Drops, - Simply White og Bright Gold
Guldtråd

Tekststempel og blomsterknopper er fra gemmerne.

Rigtig god 1. søndag i advent.

Julehyggehilsner
Jytte

Kommentarer

  1. Smukt og elegant kort, som helt sikkert vækker glæde hos modtageren.

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.