Julegaveæske

Glædelig 15. December

Det er dejligt selv at lave gaveæsker og jeg har lavet en juleæske i pastelfarver. 
Julefarver er jo meget individuelt og jeg elsker at presse mig ud af min comfort zone og det har jeg virkelig her. Pilleæsken er en die fra Crealies og den har bare en super størrelse. Designet er simpelt men alligevel har den en del lag og detaljer.




Jeg har fundet et stort træ snefnug i mit stash og penslet det med Spektrum Noir glitter 



Motivet på banneret er et rub-on og rosagold folie. Nemt og arbejde med og så skinner det så flot IRL

Begge dele er fra Crafter's Companion


******************************************************************


**********************************************************


***********************************************************




**********************************************************




****************************************************




********************************************************



***************************************************



*******************************************************




***********************************



Kommentarer