Nemme juleophæng


Glædelig 4. December

Jeg har brugt dette diesæt til at lave noget julepynt som både kan hænge på juletræet men som også kan pynte i vinduet.


Jeg har lavet nogle helt nemme i hvid/kobber og mixet lagene
Der skal bare en tråd i og så op og hænge.









Det næste er lavet af samme diesæt, hvor jeg har stanset 3 stk ud i mat sølv karton. Jeg har foldet dem på midten og limet delene sammen. Inden jeg limer de sidste sider sammen lægger jeg en sølvtråd i midten hvor jeg så limer 2 stk snefnug på. 
Når den hænger op, drejer den så fint rundt














Kommentarer

  1. De er godt nok søde og nogle super gode ideer :D

    SvarSlet
  2. Super søde ideer!
    Dem må jeg vist have lavet et par stykker af til værtinde gaver her til december🎄

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine. Tak for udførlig beskrivelse og fotos undervejs :)

    SvarSlet
  4. De er rigtig søde og flotte :D

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.