Kort til drengekonfirmanden


Jeg er begyndt at lave mine konfirmations kort. 

Her er mit bud på et til drenge. Det kan godt være svært med de herre- og drengekort engang imellem. 



Papir og karton. 

Jeg har brugt 
Hvid karton (og der er ikke fejl i linket - det er bare helt hvidt karton ;-) )
Sort karton 


De dies jeg har anvendt er følgende:

1. Crealies 

2. Crealies.

3. Dan dies

4. Crealies 

5. Dixi craft. 

6. Dixi Craft. 
MD0136


De ting jeg har standset ud, har jeg lagt op på min metalplade.
Så har jeg nemt ved at flytte rund på det, uden det flyver rundt over det hele. 


Stencil fra 13@rts og Structure paste fra Nellie Snellen. Bare for at give det hele lidt effekt. 



For at gøre lidt ekstra ud af det legede jeg med Ayeeda ink  fra 13@rts, Old silver glitter og 


Jeg bruger en træpind til at lave de små stænk med, da jeg synes at pipetten er svær at styre.

Både strukturer paste og glitteren tørre ret hurtigt. Jeg kunne forsætte med at arbejde med det efter 10-15 min.


Jeg har sværtet med Distress ink Black Soot rundt på kanterne.


Det færdige resultat ses ovenfor.

Med ønsket om en rigtig dejlig weekend.
Kærlig hilsen fra Jette




Kommentarer