Med fokus på mønsterpapiret

Min største svaghed når det gælder scrap er helt sikkert lækkert papir - og især lækre blokke, så jeg let kan matche papirerne, som jeg har lyst til.

I dag har jeg lavet et kort med smukke papirer fra Craft & You. Jeg har holdt fokus på papirene og derfor pyntet minimalt med andet. Til gengæld er der dekoreret med mønsterpapir på alle sider af kortet.


Jeg har klippet en smuk krans ud af et af arkene og brugt som pynt på forsiden. Ovenpå har jeg stemplet min tekst og dekoreret med en sløjfe og en sommerfugl, som er stemplet og embosset på vellum og derefter klippet ud. Halvperlerne sætter lige en lækker detajle på kortet.


Indeni ser kortet sådan ud:



Hjørnerne er dekoreret med udklippede blomstermotiver fra blokkene og en sommerfugl magen til den foran på kortet. Det giver et fint helhedsindtryk, og får kortet til at "hænge sammen".

Bagsiden er helt enkelt med blot samme baggrundspapir som på forsiden.


Materialeliste:
Snehvid karton - som er brugt som base
Papirblokke fra Craft & You: Amore Mio og Pastel Wedding
Vellum - til at stemple sommerfuglen på
Stempel af Anettes design: Dixi Craft, Stamp0125
Sort stempelsværte - Versafine - Onyx Black
Embossingsværte - VersaMark
Embossingpulver - Stampendous Embossing Powder - Detailed White
Lim - Nuvo Deluxe Adhesive (den er blevet en favoritlim hos mig)
Halvperler - Sølvfarvede, blanke
Et sommerfuglestempel, mit er af ældre dato - men dette fra Studio Light kunne f.eks. bruges
Lidt bånd til en sløjfe.

Jeg håber, du nyder sommeren og indimellem også får lavet lidt kreativt.

De varmeste scraphilsner
Jytte

Kommentarer