Simple and Basic

Jeg er vild med de nye dies og stempler fra Simple and Basic-serien, som Anette netop har lanceret i samarbejde med Hobbygros. De er meget anvendelige til mange forskellige projekter. I dag viser jeg 3 små gaveideer/vært- eller værtindegaver.

Her ses et flaske-tag til vingaven.
 

En lille gave med sødt til ganen i en feminin udgave.


En lille gave med sødt til ganen i en maskulin udgave.


 Jeg har brugt flg. dies til disse projekter:

Jeg har brugt flg. stempler:

Teksterne er stemplet med sort Archival Ink eller varm-embosset
Kanterne på mønsterpapiret på mit flasketag er også blevet varm-embosset med Rose-gold.

Designpapiret er fra:
Jeg har desuden brugt hvidt Neenah karton.

Jeg har brugt det lækre Hampsnøre til sløjfer på mit flaske-tag og mine treat bag topper's.
 Blomsterne er fra Prima Marketing.

Det var alt fra mig i dag. Jeg håber, at jeg har kunnet inspirere jer til at lave små
vært- værtindegaver.
Scraphilsner fra

Anne-Mette


Kommentarer

  1. Super søde ting til værtinden.
    Alle de nye simple & basic Dies er så skønne, glæder mig til at komme til at lege med dem.

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.