Pak det pænt ind...


Uanset hvilken lille ting, der gemmer sig i posen, så er glæden BÅDE ved at give OG ved at modtage så meget større, når den er pakket pænt ind.
I dag har jeg et par nemme bud på en (halv-) hurtig løsning ved brug af Gift Bag Punch Boardet fra We R Memorykeepers, lækkert designpapir fra Mintay Papers samt stempler og dies fra Simple and basic...OG nogle af de nye og meget lækre satin- og glitterkartonfarver, som netop kom ind ad døren i går.



Normalt har jeg det svært med rødt på kortprojekter, da jeg synes, at det nemt kan komme til at se billigt ud (ikke en generel betragtning ;-)). Men den nye røde (Scarlet Organza) er bare så smuk og lækker med en helt særlig dyb og varm tone. Hér er den stanset ud med 'God jul' die, som jeg har lavet for HobbyGros under mærket Simple and basic. Teksten er monteret på en meget lækker glitterkarton i en flot, lys og nærmest frostblå farve (Duck Egg Blue).

Til den høje og slanke gavepose er der desuden anvendt følgende materialer:
Christmas Stories fra Mintay Paper
Gift tag die fra Simple and basic
Dobbeltklæbende tape (6mm)
Flydende lim

Færdigt mål er: H25½/23x6,8x5cm.

Nu skal det jo ikke være jul HELE tiden,- selvom det selvfølgelig er oplagt lige nu.
Derfor har jeg også lavet en gavepose til en helt anden anledning.


Igen har jeg brugt smukt designpapir fra Mintay Papers.
Champagnefarvet glitterkarton fra Craft Consortium.
Neenah karton, som jeg har stemplet en fin tekst på.
Teksten er embosset med Rose Gold embossingpulver fra Altenew.
Den lille label er stanset ud med die fra dette sæt.
Toppen er lavet med denne die.
Som lille krølle - eller sløjfe om man vil - er der anvendt den populære hampesnøre fra Hemptique.

Færdigt mål er: H21/18x9½x5cm.


Jeg håber, du har fundet lidt inspiration i dagens indlæg.

Med ønsket om en rigtig dejlig lørdag.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer