Nem jule gaveæske, gavetag & flasketag


Hej
Det må gerne være lidt nemt i December og her er et forslag til en
 nem jule gaveæske, gavetag og flaksetag.
***Advarsel: mange billeder***

 Æsken, er en die fra Crealies og jeg har stanset den ud i offwhite karton. Der er en die med til siderne og jeg har brugt kraft karton som efterfølgende har fået pyntet kanterne med flydende sølv glitter. De fine motiver på siderne, er Tim Holtz jule stempler og jeg har brugt Stázon sort sværte. Jeg har i mange år brugt Archival ink sort sværte, men efter at have prøvet Stázon har jeg fundet en ny favorit sværte. Motiverne har fået klart glitter med Spectrum Noir pen, og når man ser æsken IRL, glitre den noget så fint. Juleknus die er stanset ud i halvmat rød metal karton og det er virkelig noget lækkert karton og giver en god effekt. 
Jeg har tænkt at komme gavemærker i æsken og bruge den som værtindegave her i December.







Gavetaget består af 6 diecuts, et mega lækker julestempel, bling og et lille stykke rødt bånd. 
Gavetag die, er fra Simple & basic og er simpelhen bare et must i die-samlingen.





Flasketaget er efter samme model som gavetaget.




******************************************************************

Materialeliste



****************************

Gitte


Kommentarer

  1. Så fine. Hvordan er det lavet det inde i cirklen på flaske taggen. Er det blot sten du har sat hele vejen rundt ?!

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.