Baser med Distress Oxides

Hej alle sammen.
I dag er det ikke et færdigt kort det skal handle om, men baser.
Det tager tid at producere et færdigt kort og hvis man som mig ofte skal bruge en masse ting til kortet kan det også gå hen og blive rodet :P

Så jeg synes det er rart at have en masse baser klar som bare lige kan afsluttes, måske med en tekst die og et par klatter nuvo drops.

Jeg har brugt 2 forskellige skønne stempler. De er heatembosset med hvid embossing pulver og bagefter har jeg sværtet med forskellige farver distress oxide inks. Til slut har jeg plasket lidt vand over og hurtigt duppet med køkkenrulle.

Og det var det. 8 stk dejlige kortbaser klar til at blive pyntet til enhver lejlighed :)

Og nu spammer jeg jer lige med nogle billeder :P
















Oxides kan godt ligge sig som en lille hinde ovenpå embossingen, men det tørres nemt af med en vådserviet :)
Denne teknik kan selvfølgelig også bruges med de almindelige distress inks, det giver bare et andet udtryk :)

Håber I kunne lide mit lille baseindlæg.

Hilsen Kristina

Materialer:

Distress Oxides
Mandala stempel
Hvid embossingpulver
Embossing pad

Kommentarer

  1. Super flotte kort baser. Lækkert at have liggende, når man hurtigt skal lave et kort

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.