Følg dine drømme

Hej alle sammen.

I dag har jeg lavet et interaktivt kort, altså et kort der kan noget.

Jeg har lavet en baggrund med distress oxides. Jeg har brugt metoden hvor man sværter lidt på et underlag, sprøjter vand på og tværer et stykke plastik (fx acetat) rundt i sværten og derefter tværer det på akvarel papir. Det er gjort et par gange med 2 forskellige slags blå farve.

Den søde drage har jeg malet med zig real brush colors, men man kan også male den med fx. copic eller bruge distress inks som akvarelfarve. Dragen er fra et ældre stempelsæt fra Mama Elephant, men bl.a. Mama Elephant, My Favorite Things og Lawn Fawn laver simpelthen sådan nogle søde stempler der alle kunne bruges på sådan et kort her. Fx. kunne den svævende rum dreng fra MFT (eller 'Beam Me Up' fra Lawn Fawn) være genial i stedet.

Stemplet 'Follow Your Dreams' er fra Altenew og jeg synes det passede så godt til kortet. Det er stemplet direkte på kortet så jeg har brugt min MISTI så jeg kunne stemple præcis oveni igen hvis det ikke skulle blive godt. Det er altid lidt nervepirrende, når man stempler direkte på sit kort, så her er min MISTI uundværlig. 


Jeg har sat dragen fast med en af de såkaldte wobbles så dragen dingler lidt når man tager fat i kortet og man kan også selv skubbe lidt til dragen.. Det er nu meget sjovt :P 


Til sidst har jeg pyntet med nogle forskellige Nuvo Drops og nogle rhinsten.


Håber I kunne lide kortet :)

//Kristina

Materialer:

Action Wobbles
Tekst stempel
Distress Oxides
Akvarelpapir
Nuvo vintage drops
Nuvo drops
Rhinsten
Misti

Kommentarer