Ormen er på spil


Hej med Jer !

Jeg har denne gang valgt at lave 3 forskellige kort, men med den samme skønne lille orm fra 
Your Next Stamp.
Som udgangspunkt har jeg valgt at bruge Simple and Basic kortbaser, som vi jo nok efterhånden
er mange der har erhvervet sig, ellers er de stadig at finde i webshoppen.




Her har jeg lavet et lidt anderledes kort, hvor jeg har valgt at bruge Bag Topper øverst på kortet, indeni er der lavet plads til indhold af et gavekort eller penge om man vil.


Her er ormen stemplet på mørkblå karton, ikke så tydeligt her men kortet er tænkt som en 
hilsen til en Student med blå hue, nedenfor ses hvilke materialer der er brugt til alle 3 kort.


Sidst men ikke mindst så er her den læseglade orm, kortet kunne være en sød hilsen, hvis man skulle give en bog i gave, eller et rigtigt sødt bogmærke til en ivrig læser.


Materialeliste:

Neenah Neenah
Linnen Dark Blue
Studio Light 15 x 15








Blomsten var en jeg havde i gemmerne.



Rigtig god førnøjelse og god weekend.







Kommentarer