Tillykke med masser af farve

Hej alle sammen :D

Jeg faldt over dette fødselsdagsstempel fra MFT og kunne simpelthen ikke stå for det :P


Synes altid farverne snyder så her har jeg taget et billede med blitz.
Baggrunden har jeg lavet med Distress Oxides.


De mega søde dyr har jeg farvelagt med Copics. Jeg tyer ofte til akvarelfarver når jeg skal farvelægge stempler, fordi jeg synes det er lidt hurtigere, men jeg kan altså rigtig godt lide det udtryk stemplerne får når jeg bruger copics.


Da jeg havde fået farvelagt hele stemplet, tog jeg en hvid gel pen, og satte et par streger hvor jeg synes det skulle give indtrykket af genskin fra lyset.




Jeg sætter ofte et 'tillykke' på mine kort i stedet for fx 'tillykke med fødselsdagen' eller lign., for så kan kortet bruges til mange forskellige lejligheder :) 


Til slut har jeg limet lidt palietter på.


Håber I kunne lide kortet :)

// Kristina

Materialer:

Kommentarer