Guldbryllup Alexandra Renke

Mine forældre kunne fejre Guldbryllup i maj. 
Vi havde den skønneste dag, og til lejligheden havde jeg lavet dette telegram i
A5 til guldbrudeparret.







Jeg har brugt flg. materialer:




Kortet er et A5 telegram. 
Pynten på kortet er udstansninger med magnolia dies og store magnolier 
klippet ud fra et ark mønsterpapir.
Teksten er stemplet på en label udskåret i et stykke af rest papiret fra det ark, jeg har klippet i. 
De små prikker på det label er ikke embossingpulver, 
men prikker på mønsterpapiret(det er svært at se på billederne).
For netop ikke at risikere at få små uønskede prikker fra embossingpulveret, bruger jeg den 
anti-statiske pude med pudder.
Label med tekst har lige fået en sløjfe af den tynde og meget elegante guldtråd.
Samme guldtråd har jeg klippet et langt stykke af og rullet sammen, så det fik nogle store løkker. 
Det er limet under pynten med udstansninger og udklippede magnolier. 
Det, synes jeg, giver et flot elegant udtryk.
De udklippede magnolier, label og tallet 50 er sat på med skumpuder(3D).

Mine forældre blev rigtig glade for kortet -særligt min mor, der er meget glad for Magnolier(tulipantræer).

Dette var inspirationen fra mig i dag.
Jeg vil ønske jer alle en rigtig god sommer.
Varme sommerhilsner fra

Anne-Mette
annemettesscrapblog.dk

Kommentarer