Valmuer i fuld flor

 Hej alle sammen.

Haven står i fuld flor og man kan kun prøve at holde trit med al ukrudtet :P

Mine valmuer er ved at være på det sidste og nu står de fine frøstande snart alene tilbage.
Men jeg prøver her at holde lidt liv i de smukke blomster med stempelsættet fra Mama Elephant.


Baggrunden er sværtet med Distress Oxides.


 Jeg har embosset stempeltrykket på akvarelpapir og har her malet blomsterne med akvarelfarve.


Herefter har jeg klippet dem ud. 
Man kunne også sagtens købe diesættet til hvis man er til det. Når jeg køber stempler vurdere jeg lidt hvor nemt/svært stemplerne er at klippe ud og køber så diesættene til dem jeg synes er sværeste. 






Til sidst har jeg puttet teksten 'celebrate' på, det passer jo til alle lejligheder, og så har jeg puttet lidt nuvodrops på.


Håber det kvikkede dagen lidt op med nogle dejlge valmuer.

//Kristina

Materialer:
Stempelsæt med valmuer
Celebrate tekst die
Distress Oxides
Embossing pulver
Embossing sværte
Nuvodrops

Kommentarer