Jul med Simple and basic


Jule kort - Ja så kom jeg også med på vognen angående julekort.
Jeg blev inspireret af Anette's tur til England, hvor hun præsenterede sine Simple and basic produkter ved Hochanda. Jeg sad og så indslaget på min telefon, mens jeg sad og fandt ting frem.

Såååååå...Jeg besluttede, at jeg kun ville bruge Anettes dies fra Simple and basic.


Men der røg også noget af Anettes eget design papir, Simple and basic Design papers (SBP002-601002) med i bunke, som jeg ville bruge.
Endvidere valgte jeg noget smukt papir fra Mintay Paper, Cozy Evening.


De dies jeg har brugt til kortet er:
Pierced rectangel SBD003
Pierced oval SBD004
Text plate - god JUL SBD061
Christmas trees SBD060
Patterned frames stars SBD057


Jeg kunne ikke finde et stykke papir til juletræerne, der var mørkt nok. Så måtte jeg igang med at sværte. Jeg brugte distress ink sværterne, Bundled sage, Evergreen bough og Black soot


Juletræerne skulle have lidt pynt. Der brugte jeg Nuvo vintage drops.



Jeg manglede nogle bitte små stjerner i sølv glitter papir.
Så fik jeg øje på den nye dies med stjerner. Patterned frames stars. Der kunne 'affaldet' (de så stjerner) bruges.



Jeg håber med mit bidrag her på bloggen, at have inspireret til lidt hygge ved krea bordet. 

--Jette--


Kommentarer

  1. Det er lige et julekort efter min smag. Enkelt, stilfuldt og i fine julefarver.
    Bliver nødt til at lifte....tak.

    SvarSlet
  2. Hvor er det flot jeg er vild med baggrunden farven er flot jeg har købt juletræ og den med stjerner så det må da prøves tak for inspiration Vh Michella

    SvarSlet
  3. Det er blevet nogle flotte kort med virkelig dejlig valg af farver! Jeg glæder mig allerede til julehyggen snart :)

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.