Små tags til lejligheden der ikke kræver et kort


Hej alle..

Denne gang har jeg haft gang i et par nemme små kort.
Den slags der lige kan sættes på en gave, en flaske vin, en æske chokolade eller hvad man ellers har med i byen og hvor der måske ikke lige behøver at være et kort vedlagt man har brugt flere timer på :P 

Jeg har diecuttet en tekst ud, Celebrate, som jeg synes passer til de fleste lejligheder. Man kunne også bruge tillykke, bare fordi eller hvad man nu har.

Jeg har også brugt en die til at skære et tag ud med, som bliver basen for mine små kort.


Jeg fandt 3 farver frem af mine Oxides som jeg lige synes var pænest den dag, og som passede nogenlunde til de farver jeg havde fået trykket teksten ud af.
Jeg puttede lidt oxide på en glasplade og sprøjtede noget vand på.
Herefter vendte jeg bare tagget ned i og trykkede det lidt rundt i.


Bum så var der en base klar. Efter at have tørret det med min varmepistol limede jeg teksten på. 



Et par klatter nuvodrops og tagget var klar til til at komme på en flaske vin. 






Disse tags er jo også nemme at lave ud af rester. Så næste gang du har en bette rest, så se lige om du ikke har en tekst die der passer i størrelsen. ;P 

Det var alt for denne gang. Håber I fik noget ud af det.
Hilsen Kristina :D 

Materialer:

Kommentarer

  1. Mit navn er Eva Hovmand Skjøtt, jeg har været gift i over 6 år, og det var forfærdeligt, fordi min mand virkelig snydt på mig og ledte efter en skilsmisse, vi brød sammen for et år siden og vi kom tilbage efter så mange behageligheder for dejlig kærlighed gaver. Jeg elsker min mand så meget, at der ikke er nogen time på dagen, hvor jeg ikke tænker på ham, han er en verden for mig, jeg værdsætter ham på samme måde. være så jeg ikke kan gøre noget for at skade ham eller få ham til at føle sig trist. Jeg stødte på en blog-blog Et vidnesbyrd kaldet "Osawe jennifer" på Internettet, hvordan han gendannede den store nedtrængte storpræstinde i medgiftens tempel, hendes eks-mand derhjemme efter 3 dage med kærlighedsformularer. Jeg har læst så mange forskellige postkommentarer om forundrede store kræfter har hjulpet mennesker over hele verden, uanset afstanden, de har bragt ex-kærlighed og hjulpet med at løse skilsmissen, og separate beretninger kom ud af kærlighed og skabte mennesker glade i forholdet. Jeg skal være 100% sikker, så jeg prøvede og sendte en kontaktmeddelelse til doctorosagiede75@gmail.com eller whatsapp +2349014523836 og han svarede straks, og jeg fortalte ham min historie, og han gav mig kun 2 dage til at fortolke natten den hun var tilbage og bad om tilgivelse, hvor vidunderligt og pålideligt hans arbejde var. Hvis nogen har lignende problemer, bedes du kontakte ham på hans e-mail.

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.