Snemandsnisser

Snemandsnisser

Bedstemor må jeg ikke nok?
Jo selvfølgelig må du det. 
Ej bedstemor hvor er de søde 
Ja Ida de er så fine. 

Simple and basic 
Så behøver man ikke ret meget mere. 



Ida er super god, til at forstå når jeg forklarer hvad hun skal. 
(hun har måske set noget) 


Vi starter med at stempler de to  Snemandsnisser. 




Idas ynglings beskæftigelse i øjeblikket er at farvelægge. 



Hun fik endda lov til at låne bedstemors dyre tusser. 


Hun har helt styr på hvordan dies skal lægges på kartonen. 
Altid med skærne ned mod kartonen. 
Husk det nu bedstemor. 



Man skal også huske på at lægge låg på bedstemor. 
(så får jeg blikket, husk det nu) 




Det er meget spændende om det bliver godt. 





Med meget sikker hånd, og lidt hjælp. 
Får Ida det hele klisteret samme. 
Hun ved godt at man først lime til allersidst. 

Ida har selv valgt papir og farver. 







Bedstemor er lidt stolt. 

Tak









Kommentarer

  1. Hvor er hun bare dygtigt, lille Ida (hun har også en meget dygtig bedstemor). Det må være dejligt, at kunne hygge med det kreative sammen. Hendes kort er blevet så flot :-) Mvh Heidi

    SvarSlet
  2. TILGÆNGELIGE LÅN

    Har du brug for personligt, kontantlån, usikret lån, få usikret arbejdskapital? Vi har skræddersyet låneprogrammer For enhver profil skal du bruge et lån i dag for at tilfredsstille dine forretningsbehov.

    Operation;

    Hurtigt og enkelt lån
    Hurtig ansøgningsproces
    Godkendelser inden for 24-72 timer
    Valgfrit gebyrlån
    Finansiering på mindre end 5 dage


    LÅNSTJENESTER TILGÆNGELIG INKLUDERER:
    ================================
    * Personlige lån.
    * Forretningsmæssige lån.
    * Investeringslån.
    * Forretningsudvidelseslån.
    * Lån med hårde penge
    * Byggelån.
    * Kreditkortklareringslån
    * Gældskonsolideringslån

    Vi tilbyder finansiel rådgivning til kunder, virksomheder, der søger finansiering af gæld / lån og søger arbejdskapital for at starte en ny virksomhed eller for at udvide eksisterende forretning.

    Interesserede parter, bedes du kontakte os for yderligere information via

    Post; Howardfinancialaid@yahoo.com
    Whatsapp: +1 (573) 279-4038
    Firmaets adresse: West Ave, Hawthorne, CA.

    SvarSlet
  3. Hej venner, dette er mit vidnesbyrd. vi er gift i 5 år og sammen i 9 år. vi blev adskilt i 4 måneder. Han vil ud og er ikke villig til at redde vores ægteskab. Vi har været et godt par (i det mindste troede jeg på det) og argumenterer sjældent. Måneder før han rejste hjemmefra var han så inaktiv og sov meget. Jeg indså, at han havde en følelsesladet affære med nogen, og han bekræftede, at han var tiltrukket af hende. Så sagde han, at han ikke er forelsket i mig og ikke kan leve med mig. Jeg tiggede, græd og så videre i måneder. Jeg havde brug for hjælp så meget, og jeg vil have min mand tilbage til mig. Jeg surfe på Internettet, da jeg så et vidnesbyrd om dame om, hvordan dr. Ajayi, den store stavebesøg, der hjalp med at helbrede fibroid, og hun var i stand til at få et eget barn, der slå restaureret fred i hjemmet. hun dropper hans kontakt, og jeg kopierede den. Først var jeg skeptisk til at kontakte, men jeg har virkelig brug for en varig løsning på mit problem, så jeg sender ham en besked, der forklarer min situation for ham. Han sagde, at jeg skulle være forvisset om, at min mand vil komme tilbage til mig, hvis jeg skulle gøre som han instruerede, jeg gjorde alt, hvad han bad mig om at gøre, og på den fjerde dag fik jeg en undskyldende tekst fra ham, hvor han sagde, at han ikke ved, hvad der kom over ham, den aften kom han hjem og bønfaldt for alle hans forkerte handlinger, og siden da har vores kærlighed og ægteskab været stærkere. Jeg vil gerne takke den store stavebesøg Dr. Ajayai for hans gode job og for at gøre mig glad igen i livet. Hvis du oplever det samme ægteskabelige problem, eller hvis du har andre problemer, der presser dig ned, skal du kontakte Dr Ajayi i dag på e-mail: Drajayi1990@gmail.com eller Whatsapp-nummer: +2347084887094. Han er i stand til at udføre enhver form for trylleformularer, du kan tænke på, jeg er et levende vidnesbyrd.

    SvarSlet
  4. Jeg er her for å dele mitt vitnesbyrd om hva et godt pålitelig låneselskap gjorde for meg. Jeg heter Nikita Tanya, fra russisk, og jeg er en nydelig mor til 3 barn. Jeg mistet midlene mine på å prøve å få et lån. Det var så vanskelig for meg og barna mine. Jeg gikk online for å søke om lånassistanse. tapte til en trofast dag da jeg møtte denne vennen av meg som nylig sikret meg et lån fra Le_Meridian Funding Service. Hun introduserte meg for dette ærlige låneselskapet som hjalp meg med å få et lån i løpet av fem virkedager, jeg vil for alltid være takknemlig overfor Benjamin, for å hjelpe meg med å komme meg igjen. Du kan kontakte Mr Benjamin via e-post: lfdsloans@lemeridianfds.com, de vet ikke at jeg gjør dette for dem, men jeg må bare gjøre det fordi det er mange mennesker der ute som trenger låneassistanse. kom til dette selskapet og bli lagret. WhatsApp: (+ 1 989-394-3740)

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.