Alexandra Renke Heartframe die

Julen er hjerternes fest. Hos os en tid, hvor hygge og samvær med familien er i højsædet.
I dag viser jeg 3 gavetags og 2 kort på min egen blog. Jeg har brugt materialer fra Happymade, så derfor får I også indlægget her. Fælles for tags og kort er, at jeg har pyntet med de smukkeste hjerter udskåret med et sæt hjerte-dies fra Alexandra Renke. 
Design papiret er ligeledes fra Alexandra Renke.





Hvert tag består af 3 lag. De er udstanset med 
Det øverste lag vellum er udstanset med tag-dien med "banner" i den ene ende. Det er kørt igennem BigShot en ekstra gang, for at blive forkortet, da jeg ikke ønskede det så langt som de 2 nederste lag.
"Glædelig Jul" er varm-embosset med guld embossing pulver vha. et stempel fra sættet:

Her ses forskellige muligheder for udstansninger og sammensætninger med de 
3 hjertedies, der følger med i sættet:
Som det ses, er der mange muligheder med det sæt.








Dette billede illustrerer en nem måde at få sat sine bogstaver lige på kortet. Jeg lægger skabelonen(arket hvori ordene er udstanset med dien) henover mit projekt, hvor teksten skal være. Dernæst kan jeg lime bogstaverne fast igennem hullerne.

"God Jul" er udstanset med en die fra sættet:

Jeg har desuden brugt:
Alexandra Renke: Rose Poinsettia Wreath
Hampsnøre
Organza bånd
Stampendous Detailed Gold embossing pulver

Det var alt fra mig i dag. Varme scraphilsner

Anne-Mette
annemettesscrapblog.dk

Kommentarer