Kort i guld og hvid


Inspiration med dies og stempler fra Floriléges design 
Dies fra Simple and basic. 
Tekst Stemplet fra Studio light
Papiret er fra Alexandra Renke.

Jeg har arbejdet med vellum papir og guld og hvid embossing pulver.
Sammen med det det helt enkle stempel med firkanterne fra Floriléges design. 




De store blade er standset ud og varm embosset med guld embossing pulver. 









Materiale liste

Papir og karton:
Alexandra Renke papir

Tonic studio Harvest gold.



Embossing pulver:

Dies :

Floriléges design

Simple and basic.

Stempler :

Floriléges design clear stamps FDCL219003 Cadres grunge.

Studio light clear stamps Stamps SL194

Simple and basic SBC026

Det var alt for mig i denne omgang.
Tusind tak for at du kiggede med.
---Jette---

Kommentarer

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.