Sidekick Planner - bare lidt inspiration




Hej med Jer.
Så blev det min tur igen, og jeg har denne gang valgt at vise Jer et par sider 
som inspiration til den nye Sidekick serie fra Elisabeth Craft designs.
Blev så forelsket i den nye serie hun er udkommet med, at jeg bare måtte eje de dies der findes til.
Men elsker nu alle dies og stempler fra hende, idet de jo også kan bruges til kort og layout mm.




UHA SE LIGE DE LÆKRE LÆKRE ENAMEL DOTS (BAILEYS) FARVEDE.








Ovenover ser i de 3 sider som jeg har lavet og du finder materialeliste nedenfor.
Har ikke så meget at tilføje i forhold til hvordan jeg har gjort, idet alle dies er ret simple at anvende.
Nedenfor vil jeg dog lige kort beskrive hvordan jeg har stemplet.




Jeg har valgt et stempelsæt fra Elisabeth Craft som hedder retro labels. 
For at undgå at stemple den øverste kant sætter jeg et stykke tape på øverst, 
hvorefter jeg kommer sværte på.

HER KOMMER SÅ DET VIGTIGE:
Husk at fjerne tapen inden du stemper på dit projekt for ellers tja så er det bare en ommer.
SÅ HUSK DET 

Herefter har jeg så brugt de fine tekststempler fra Simple and Basic.
Jeg har brugt en sort tusch til at lave prikkerne fra stempelkanten og ind mod teksten.




MATERIALELISTE:


STEMPLER:

Simple and basic stempler: Dagens højdepunkt og Dagens pyt
Simple and basic stempler: Mødes med og Bestil tid til samt Husk

DIES:
Blade til sidekick ( kommer på lager igen ) 
( Du kan vælge: Send mail når vare er på lager igen )


ENAMEL DOTS:
Brads er nogle jeg havde fra gemmekassen, men er sikker på de kommer i sortiment hen over sommeren.

MAPPE:


Tak fordi i kiggede med
God weekend
Jonna Helmin

Kommentarer