En potte i nye klæder

Hej alle sammen. 

Imens Anettes nye dies fra Simple and Basic kører derud af med 180 i timen fordi de er så fantastiske, er jeg stadig hooked på Alkohol inks 😅 

Jeg kan altså ikke helt slippe dem fordi jeg synes de er så alsidige og man ved aldrig helt hvad det ender med at blive fordi de har deres eget liv. 

Men denne gang synes jeg at jeg ville vise at de også kan bruges på andet end yupo papir. 
Alkohol farver kan jo bruges på alle ikke sugende overflader og jeg havde en potte stående der var lidt kedelig i betrækket.

Så jeg fandt mine alkohol farver frem. Her har jeg brugt 2 lilla/pink nuancer og en guld alloy..

Jeg stak hånden ned i potten og hældte ellers farver og 99% alkohol udover. Jeg vendte og drejede den undervejs og brugte min føntørrer på den lidt undervejs, indtil jeg syntes jeg havde et godt resultat.

Det er helt sikkert noget jeg vil prøve igen, så jeg er nu på jagt efter flere hvide potter.. 😂  




Håber I kunne lide mit lille potteforsøg 😄

//Kristina

Materialer:

Kommentarer

  1. Wow, hvor er den flot. Den er du sluppet heldigt fra😃🌞

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.