Blåt kort med Simple and basic

Hej med jer. 
Så blev det min tur, til at vise lidt inspiration.

Jeg har kun brugt dies fra Simple and basic. 
Denne gang med nogle af de nye dies - Også nogle af de "gamle" dies. 

Noget af det jeg blev mest vild med, da vi i DT blev præsenteret for Anettes nye design var de flotte blomster og inner scallop rammerne. De andre ting Anette har designet er også vildt lækre. 








Det papir jeg har brugt til kortet er fra :

Fleur design. Baby Fd 1004051
Fleur design. Fantasy Fd 1004056.
Floriléges design FDPU12004.

Dies s jeg har brugt, er fra Simple and basic:

SBD042 Patterned frames circles 
SBD055 Tag with pocket and flap
SBD003 Pierced rectangles
SBD001 Pierced circles 
SBD098 Slim card 
SBD095 blomster 
SBD088 Inner scallop circles

Tusind tak for at du kiggede forbi Happymadse blog. 
---Jette---

Kommentarer

  1. Flot kort og flot papir. Jeg var sikker på, at det var Maja Design - og det var det ikke. Erder mon opstået et nyt behov?

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.