With lots of love


Indrømmet - Jeg er en lille smule forelsket i denne smukke doily. Og det er der en hel del af jer, der også er/har været. I hvertfald blev den solgt ud på rekordtid i eftermiddag, hvor jeg hentede yderligere 10 styk. Og inden jeg nåede til aftensmaden, var de væk. Jeg LOVER at hente flere hjem, hvis grossisten stadig kan få dem hos producenten. Det var p.t. de sidste de havde på lager.

Idéen med kortet var dog ikke så meget at vise doily'en. Det var mere at vise den nye 'Confetti Plate' die fra Spellbinders/Richard Garay, som kom hjem i sidste uge.
Jeg synes, den er så fin og også lidt sjov. For den minder måske mest om 'en hullet ost',- og det bliver den jo egentlig ikke køn af...Men jeg synes idéen med de forskellige størrelser huller gør, at der er mulighed for både tekst, pynt og deko. Og det har jeg lavet lidt af på kortet.

Materialeliste
Base til kortet
Designark med træstruktur
Die m/huller
Doily die (desværre i skrivende stund udsolgt)
Tekststempel
Brun sværte
Halvperler, 3mm og 5mm
3D puder, så Confetti Plate er løftet lidt fra basen
Distress Ink
MISTI

Herunder flere billeder af kortet.






 


Med ønsket om en rigtig dejlig tirsdag aften.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. Hvor er det bare et fint kort, jeg er vild med den "doily".
    Og så vil jeg lige benytte lejligheden til at sige tak for en super inspirerende dag i Skive i lørdags.
    Glæder mig til at vi får lejligheden til at få endnu en dag med undervisning af dig. Og tak for at du gad slæbe så mange lækre ting med fra din shop.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK Grete :)
      Og det er MIG, der takker for invitationen og en dejlig dag i godt selskab.
      Jeg håber virkelig, I fik noget ud af det og har lyst til at bruge idéerne efterfølgende.
      Jeg kommer GERNE en anden god gang - og I er også altid velkomne hér.
      Ønsker dig en rigtig dejlig dag.
      Kærlig hilsen Anette :)

      Slet
  2. Super lækkert og spændende kort med den fine doily

    Ha en god dag, knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK søde Lissy.
      Rigtig dejlig aften til dig.
      Knus, Anette :)

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.