tirsdag den 26. februar 2013

Pyyyha,- nåede det inden, det blev forår


Engang i januar/februar måned sidste år begyndte jeg på denne halsedisse til Theis. Idag blev den færdig...Endelig! Jeg havde forinden strikket én i grå til Amalie. Den var færdig i løbet af en lille uges tid. At denne hér så skulle tage et års tid er jo...hmmm, ja...sløvt.
Men nu nåede jeg det - endda inden endnu et forår stødte til :o)

 
Som sagt er den - omend det tog lang tid - meget let at lave: 180 masker strikket på rundpind (str. 6). 3 nøgler garn er der brugt. Havde købt 4, men så ville det blive for voldsomt.
 
 
Nu er det færdigt - inden kalenderen siger 'Forår'. I haven begynder det også at røre på sig. Vintergækkerne er ihvertfald begyndt at pible op af jorden.


Med ønsket om en rigtig dejlig tirsdag aften.
Kærlig hilsen Anette

2 kommentarer:

  1. Han ser glad og tilfreds ud - på trods af ventetiden :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var han skam også - nu er det spændende at se, om han så ønsker at bruge det ;o). Og TAK fordi, du kigger med herinde. God aften, Anette.

      Slet

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.