Mojo Monday - udfordring #294 - You are the music in my life


Af én eller anden grund synes jeg bare, det er lettere at lave kort til kvinder end det er til mænd. Jeg ved ikke hvorfor. Men satte mig derfor dét for, at denne uges skitse hos Mojo Monday skulle bruges til at lave et 'mandekort'...Et kort til min dejlige mand :-*.

Skitsen ser således ud:
 
Og sådan ser mit kort ud:



Jeg havde ikke noget stempel, der lige passede, så jeg fabrikerede min egen tekst i InDesign og printede ud på karton.


Den lyse cirkel er stanset ud med denne Sizzix framelits skabelon.
Den sorte cirkel med bølgede kanter er stanset ud med denne Spellbinders skabelon.
Den store 'kageserviet' er én af mine nye Sizzix thinlits skabeloner.
Den bølgede bort nederst på kortet er ligeledes en Sizzix skabelon -  en gammel sag, der ikke længere kan købes hos Sizzix, men dog stadig kan findes på nettet.



Jeg synes selv, at kortet er blevet ganske fint. Og egentlig også tilpas maskulint (på trods af alle hjerterne)...Men hvis nu alle farverne blev ændret til hvide/cremede/offwhite toner, så ville det faktisk være et helt ok bryllupskort...ikke? Sjovt, som farver kan forandre!


Nå, i skrivende stund er der allerede mange, der har oploadet deres bidrag til denne uges udfordring. Så hvis du vil finde mig blandt alle de andre, så scroll ned hér og find mig som nummer 84 på siden.

Med ønsket om en rigtig dejlig torsdag.
Kærlig hilsen Anette




Kommentarer