Nye øreringe - forgyldt sterlingsølv med facetslebne blå agater eller forgyldte filigranblade


Jeg fik simpelthen bare sådan lyst til at lave øreringe idag. Ikke til nogen anledning, ikke til gave, ikke til noget bestemt tøj,- men bare fordi jeg liiige fik lyst ;o)

Det kom der så disse 3 par ud af.

Alle er de lavet i forgyldt sterlingsølv. To af parrene er med facetslebne agater i den skønneste, dybe og varme blå farve. Ja,- sådan nærmest 'kongeblå'.

 
 

 

 
Med ønsket om en rigtig dejlig og solrig Pinse.
Kærlig hilsen Anette
 

Kommentarer

  1. Ej hvor er de bare utroligt smukke! Uhm og lækker lækker blå farver som er et smukt match til guld. Uha du vækker da lysten til at gå i krig med smykkerne igen. Tak for den smukke inspiration og ha en dejlig dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have...Og velbekomme!
      Herligt, når andre også kan li', hvad man laver. Det er så dejligt motiverende for krea-lysten at læse sådan en kommentar.
      Med ønsket om en rigtig dejlig dag, Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.