Sweet baby - forslag til dåbsinvitationer


Jeg bliver så glad, når jeg bliver spurgt, om jeg vil lave et kort eller en indbydelse i én eller anden anledning. Bryllupper, konfirmationer og barnedåb er store og glædelige begivenheder. Og hvem vil ikke på én eller anden måde gerne være en del af noget glædeligt? Jeg vil ihvertfald gerne. Så når nogen spørger, om jeg med mine kort vil være en del af deres store dag, bliver jeg altså mega GLAD og STOLT over at være god nok.

Hér er jeg blevet spurgt af en kollega, om jeg vil lave inbydelser, bordkort osv. ifm. deres datters barnedåb. Kodeordene var 'simpelt' og 'lyserødt'.
Ud fra dette lavede jeg disse 4 forslag.

Body stockingen er fra Sizzix.
Stemplet er fra Stampin' Up ('Baby were grown').
Heatembosset med 'Detail white - opaque' fra Stampendous.

Body stockingen er fra MFT/Die-Namics.
Stemplet er fra Stampin' Up ('Baby were grown').
Heatembosset med 'Detail white - opaque' fra Stampendous.



Foldekortet har jeg lavet mange gange før og har vist TUT'en på bloggen. Bl.a. hér.




Med ønsket om en rigtig dejlig torsdag.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. De er så fine alle sammen... spændende hvilket de vælger

    Ha en god dag, knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK skal du ha' søde Lissy.
      De valgte en blanding af de 2 A6 kort og så i perlemorsfarvet karton med tilhørende kuverter. Bordkortene blev lyserøde bodystockings sat på med små lyserøde træklemmer på hver gæsts plads. Så fint.
      Dejlig dag til dig.
      Knus

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.