Du er GULD værd


Lige om lidt er der konfirmation i det lille hjem, og projekterne den seneste tid har derfor stået i konfirmationens tegn. NU er vi så småt ved at være klar til på søndag, som er Amalies store dag, og jeg (vi) begynder at kunne tænke i andre baner ;-). Fik derfor lige brug for at lave noget 'ikke-konfirmations-agtigt' og samtidig noget i en hel anden stil, end jeg plejer. Det kom der dette kort ud af :).


Jeg synes, det ku' være lidt sjovt at guldembosse 'GULD' i teksten 'Du er GULD VÆRD'. Synes egentlig, at resulatet blev ganske fint.

Materialelisten kommer herunder.

Brun stempelsværte
Embossing sværte
Guldfarvet embossingpulver
Guldfarvede halvperler, 3mm og 5mm
Tag die
Frayed Burlap Distress Ink til kanterne
Victorian Velvet Distress Ink til blomstens kanter

Derudover er der anvendt silkepapir og guldsnor/-tråd fra gemmerne.



Med ønsket om en skøn tirsdag.
Kærlig hilsen Anette



Kommentarer

  1. Kan rigtig godt lide at du linker alle ting du har brugt ind til din shop :)
    Det gør livet meget nemmere ! ;)

    SvarSlet
  2. Smukt kort og så fint med embossingen på det søde stempel.
    I øvrigt enig i ovenst. kommentar.
    Rigtig god fest.

    SvarSlet
  3. Det er et rigtigt skønt kort, jeg er vild med farverne.
    Og detaljerne med guld, er så elegant :-)

    SvarSlet
  4. Det er så smukt....og så fint med guldet
    Tillykke med Amalie

    Kh Lissy

    SvarSlet
  5. Smukt kort Anette,-
    jeg har prøvet at komme til at følge din blog, men systemet virker ikke, skriver der er en fejl, -tænkte du gerne vil vide det !!
    Hilsener ,Dorthe

    SvarSlet
  6. Prøvede lige igen, og gik igennem, :-) så undskyld , det var nok cyber space der ikke virkede !!!

    SvarSlet
  7. rigtig fint kort og flot med guld,det rosa blomstret papir er super sødt

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.