JUNGLE GYM

Jeg har glædet mig vildt til at lave mit første indlæg her på Happymade's blog.

Jeg er faldet pladask for MFT Die-Namic's nye stempler til farvelægning.
Derfor blev jeg nødt til at springe ud i det og forsøge mig med farvelægning med tuscher, hvilket er meget nyt for mig. Det kom der dette kort ud af.

Jeg har brugt stempelsættet: Jungle Gym CS-215 samt de tilhørende dies: Jungle Gym MFT-1153.
Motiverne er stemplet med sort Memento og derefter farvelagt med Chameleon tuscher.

Til kort base og ramme har jeg brugt Neenah Desert Storm Kraft Colouring Card.
Til at stemple på og sværte baggrunden med skyer på er der brugt

Baggrunden med græs og skyer er sværtet med Distress Ink i farverne Moved Lawn og Salty Ocean.
Den er skåret ud med Crea-Nest Lies XXL 36

Til skyerne har jeg brugt denne stencil: Mini Cloud Edges.








Jeg viser lige her, hvordan jeg har lavet rammen, så den er ensartet bred.
Det er selvfølgelig ikke nødvendigt, hvis du bruger sættet nævnt tidligere i dette opslag.
Det sæt har jeg ikke, så jeg har brugt et sæt af ældre dato.




Banneret er lavet således:



Tak fordi du kiggede med. Ha' en rigtig dejlig weekend

Anne-Mette











Kommentarer

  1. Det er bare super sødt . Jeg kunne også godt blive fristet til at prøve.

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare super kært :D

    SvarSlet
  3. Igen et af dine små mesterværker. Flot kort og dejlige farver :-)

    SvarSlet
  4. Super skønt kort og flot farvelagt 👌

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.