Bare fordi...

Jeg er vild med de danske tekststempler, Anette har designet for Dixi-Craft.
Jeg viser her 2 kort, hvor jeg netop har brugt 2 af stempelsættene.

Jeg har brugt designpapir 12x12 fra Studio Light
Stempelsættet: Clear Stamp 273083
Doily die er fra Studio Light Summer Feelings 49
Rhinsten er fra Dixi Craft klar 3+5 mm
Jeg har brugt hamp snøre, sølv tråd, sisal, blomster, sølv glitter og chip boards fra gemmerne.



Designpapiret er 12x12 fra Studio Light
Stempelsættet: Clear Stamp 273085
Doily die er fra Studio Light Summer Feelings 49
Rhinsten er fra Dixi Craft klar 3+5mm
 Jeg har brugt hamp snøre, sølv tråd, ostelærred, blomster og sølvglitter fra gemmerne.



Tak for besøget og husk du kan finde Happymade på messe de næste 2 weekender:
Scrap-a-Mania i Sorø den 30/09-01/10-17
Scrapbooking Convention i Middelfart den 07-08/10-17
Håber vi ses
Scraphilsner fra

Anne-Mette




Kommentarer

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.